Contact opnemen


Laat een vraag of opmerking achter en wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terugkomen.
Typ hieronder de letters en cijfers

Wat gebeurt er na uw aanvraag?

1) Nieuwe demo aanvraag

Uw aanvraag wordt in behandeling genomen en binnen 24h wordt er contact met u opgenomen.

2) Aanvullende informatie

Dit mag telefonisch, per mail en bij u op locatie. Zo komen we alles te weten over het object, uw wensen en eventuele bijzonderheden. Heeft u bijvoorbeeld al een machine? Of kunnen we u ook helpen bij een schoonmaak- en onderhoudsplan?

3) Advies en afspraak maken

Welke van de 22 machines, 9 soorten pads, 6 verschillende borstels en reinigingsmiddel passen er bij uw schoonmaak-vraag?

4) Resultaat

That's where the magic happens. Bij u op de werkvloer.
Hier moeten de mens, machine en methode samenkomen. Passen in de omgeving en op een prettige manier voor een goed resultaat zorgen.

5) Happy Cleaning

Na het doorlopen van voorgaande stappen kunnen we vaak vertrouwen op een positieve afloop. Gebruiksklare aflevering en uitgebreide instructie en training op locatie horen ook bij de service. Zo heeft u een goede start voor de komende jaren, ondersteund met het 5-jarige Numatic Service Plan. Happy Cleaning!